KAMPEN - Iedere binnenstadondernemer die klanten wil moet zich (online) profileren. Dat levert volgens marketing deskundige Hester Timmerman meer bekendheid, meer bereik en meer mensen in de zaak op.
“Voor de marketing van de binnenstad van Kampen is dit ook belangrijk, want als we bezoekers willen trekken moeten we onszelf ook online op de kaart zetten als binnenstad met een breed en interessant cultuur(historisch) en vrijetijdsaanbod. Daaronder vallen dus ook leuke, verrassende winkels en horecazaken! Dat aanbod verkoopt zich niet vanzelf, daarvoor moeten jullie zelf actief promotieactiviteiten ontplooien naast de gezamenlijke marketinginspanningen van onder meer Kampen Partners”, aldus Hester.
Om ondernemers daarbij te helpen is er op maandag 21 september in de Stadskazerne een kick-off van de Social Media Challenge, inclusief gratis workshop van Hester Timmerman. Aanvang 19.00 uur. Deelname is gratis en aanmelden moet via https://www.facebook.com/groups/socialmediachallengekampen/. De inschrijving sluit op donderdag 17 september.