De Brug

Zondag, 28 juni 2026

Al het nieuws uit Kampen, IJsselmuiden e.o.

Voor 2012 extra aansluiting N50

Ingezonden door: De Swollenaer, De Brug en De Stadskoerier

KAMPEN - De N50 krijgt nog voor de Kerst een halve aansluiting (een op- en afrit) met Kampen-Noord. De opdracht is gegund aan het bedrijf Bam Wegen uit Apeldoorn.

De verwachting is dat de werkzaamheden in september beginnen. Wethouder Pieter Treep is blij dat de aanvangsdatum bekend is en dat de werkzaamheden al snel uitgevoerd worden.