De Brug

Woensdag, 27 november 2024

Al het nieuws uit Kampen, IJsselmuiden e.o.

Profile Kalvenhaar Zwolle ondernemer van het jaar 2018

Profile Kalvenhaar Zwolle ondernemer van het jaar 2018
Ingezonden door: marjolein tijdink

De Profile ondernemer van het jaar 2018 is bekend. Ondernemers Marion en Gertjan Kalvenhaar van Profile Kalvenhaar in Zwolle gaan met de prijs naar huis. Dit werd tijdens de jaarlijkse landelijke meeting bekend gemaakt door Paul van den Acker, directeur marketing van de landelijke banden- en onderhoudsformule.

Uitstekend juryrapport
Tijdens de landelijke meeting op donderdag 4 oktober in het Spoorwegmuseum in Utrecht ontving de Zwolse onderneming een fantastisch juryrapport. Paul: “Profile ondernemer van het jaar is een prestatie op zich. Een echte eretitel. Als merkonafhankelijke formule zijn we extreem sterk en groeiende. Dus wanneer je deze titel als individu wint, ben je echt een grootheid.” Om Profile ondernemer van het jaar te worden, moet de ondernemer voldoen aan een aantal criteria. Er wordt gekeken naar de omzet per kenteken, actieve deelname aan trainingen, betrokkenheid in formulecommissies, het lokale marketingprogramma en naar de gemiddelde klantreviewscore. Op alle criteria scoorde Profile Kalvenhaar uit Zwolle opvallend goed. ”Een terechte winnaar”, aldus Paul.

Profile Kalvenhaar Zwolle
Marion en Gertjan Kalvenhaar (broer en zus) hebben het succes aan elkaar te danken. Gertjan: “Mijn zus Marion verdient deze eer. Zij managet onze onderneming uitstekend en is dus eigenlijk de winnares van de avond.” Marion vult hierbij nog aan: “We doen het echt samen. We zijn een goed team. Toen ik op de zaak kwam heb ik direct iedereen gefeliciteerd. Iedereen binnen ons bedrijf heeft deze prijs namelijk verdiend.” Marion en Gertjan gaan naar huis met een unieke trofee, een grote bos bloemen en natuurlijk met de eretitel van ‘Profile ondernemer van het jaar 2018’. Marion: “We zijn heel trots. Natuurlijk doen wij erg ons best en dan is het fijn om op deze manier bevestigd te krijgen dat we het goed doen. Maar we blijven kritisch. En is nog steeds ruimte voor verbetering.” De prijs is niet alleen een motivatie en beloning, maar ook een inspiratie voor de ruim 200 Profile vestigingen in Nederland en België.