KAMPEN - De politie kreeg donderdag rond 16.30 uur een melding van een ongeval met letsel op de Oranjesingel. Ter plaatse bleken twee auto's tegen elkaar gereden. Een persoon is in de ambulance onderzocht, maar deze had geen letsel.
De weg is enige tijd afgesloten geweest, zodat de politie de situatie kon onderzoeken. De sleepdienst heeft de auto's afgevoerd.
