Afgelopen weekend was modejournalist Fiona Hering op bezoek bij de Specsavers-winkel in Kampen. Hering, bekend van TV-programma’s RTL Boulevard en 6Inside, is het gezicht van de huidige campagne van Specsavers en was aanwezig om klanten te voorzien van stijl- en montuuradvies.
Fiona Hering, zelf fervent brildraagster, vond het ontzettend leuk om een dagje in de winkel te staan. “Iedereen zegt bij binnenkomst altijd dat ze geen brillenhoofd hebben. Ik vind het leuk om mensen dan toch te laten zien dat iedereen een brillenhoofd heeft, mits ze de juiste bril opzetten,” aldus Hering.
Bril als de ‘finishing touch’
Hering ziet de samenwerking met de optiekketen als een kans om modebewuste brildragers te inspireren hun garderobe aan te vullen met een stijlvol montuur. “Ik draag zelf het liefst een opvallend montuur dat kracht uitstraalt. Mijn favoriet is een versterkt pilotenmontuur in een opvallende uitvoering. Dit kan een zwarte outfit net een beetje extra geven. Ik zie een bril dan ook echt als onderdeel van je hele look. Met deze samenwerking hoop ik anderen inspiratie te bieden hoe een bril onderdeel kan worden van je persoonlijke uitstraling,” aldus Fiona.