In januari heeft Cafetaria ’t Middelpunt haar eenjarig bestaan gevierd. Toen de drukte rondom het jubileum voorbij waren besloot eigenaresse Yvonne ten Hove dat het tijd was voor de volgende stap, het uitbreiden van de bezorgservice.
“Wij hadden al een tijdje onze eigen bestel-app die iedereen gratis kan downloaden in de appstore maar we merkten dat veel mensen dit nog niet wisten daarom besloten wij om ons aan te melden op Thuisbezorgd.nl.”
De cafetaria staat nog geen maand op Thuisbezorgd en zijn overweldigd door het resultaat. “Vorige week hebben wij al een tweede scooter aangeschaft en als dit zo door gaat duurt een derde ook niet lang meer. Wij denken zelf dat het zo’n succes is doordat er op Thuisbezorgd binnen Kampen in onze categorie niet veel aanbod is”, aldus ten Hove. De trotste eigenaresse benadrukt wel dat het bestellen via de eigen app goedkoper is voor de consument omdat zij daarbij niks hoeven af te dragen aan Thuisbezorgd.nl en daardoor de bezorgkosten lager kunnen houden bij bestellingen boven de 12,50.

